Terugbetalingsbeleid

Bij Van Der Heyden bakken wij alles vers en met liefde, speciaal voor jouw bestelling. Omdat onze producten vaak maar kort houdbaar zijn, kunnen we ze in de meeste gevallen niet terugnemen of ruilen.

We vinden het belangrijk dat je blij wordt van je bestelling. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Wanneer we wél iets kunnen doen

  • Je hebt een ander product ontvangen dan je had besteld.

  • Het product is bij aankomst beschadigd.

Laat het ons in deze gevallen binnen 24 uur na ontvangst weten, zodat we het direct voor je kunnen oplossen.

Zo neem je contact met ons op
Stuur ons een e-mail via [mailadres invoegen] met:

  • Je bestelnummer.

  • Een korte omschrijving van het probleem.

  • Eventueel een foto, zodat we snel kunnen handelen.

Producten die we helaas niet retour kunnen nemen

  • Alle verse en bederfelijke producten zoals taarten, gebak, chocolade en brood.

  • Producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt.

  • Cadeaubonnen.

Hoe wij terugbetalen
Besluiten we dat een terugbetaling op zijn plaats is, dan storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Houd er rekening mee dat je bank of creditcardmaatschappij soms iets langer doet over de verwerking.

Ons advies
Controleer je bestelling altijd meteen bij ontvangst. Zo weten we zeker dat we je, als er iets mis is, snel en goed kunnen helpen.